Listing 1 - 10 of 176 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt beïnvloeden.In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt beïnvloed. En je leert hoe je deze wetenschappelijk bewezen technieken ook zelf toe kunt passen. Seks, humor en het Beloofde Land opent je de ogen voor de wondere kunst van het overtuigen. Gegarandeerd.Bron : http://www.managementboek.nl
reclame --- Advertising. Public relations --- marketing --- Reclame. Public relations --- r --- Reclame --- Reclame-effecten --- Subliminale beïnvloeding --- Beïnvloeding --- Reclamebeïnvloeding --- Framing
Choose an application
Argues that well-planned and well-executed advertising campaigns can and should have an immediate impact on sales. This book features numerous examples from ad campaigns. It demonstrates that the strongest ad campaigns can triple sales, while the weakest campaigns can actually cause sales to fall by more than 50 percent.
Advertising --- Sales promotion --- Marketing --- Selling --- Reclame --- Reclame-effecten --- Reclamecampagne --- Effectiviteit --- Verkoop --- Reclame-effectiviteit
Choose an application
Dit boek over de werking van reclame richt zich in eerste instantie op gevorderde studenten communicatiemanagement maar biedt tevens een exhaustief kader voor reflectie aan al wie van dichtbij of veraf geboeid is door reclame en haar werking. Reclame wordt gesitueerd binnen het bredere kader van marketingcommunicatie en daarbij herleid tot waar het om gaat: namelijk één van de communicatieinstrumenten die ingezet kunnen worden om een marketingdoelstelling te bereiken. Vervolgens komen de theorie over en de praktijk van reclame aan de orde. Inhoudsopgave : Voorwoord Voorwoord bij eerste druk Woord vooraf Historisch overzicht Reclame beschrijven Reclame: hoe werkt het? Wegwijzer in mediaplanning Communicatie- en mediadoelstellingen Segmentatie en doelgroepbepaling Positioneren Strategie Briefing Propositie: boodschap en belofte Reclameonderzoek Coda Bronnen
Reclame en media. --- Applied marketing --- mediaplanning --- Advertising. Public relations --- reclame --- #KVHB:Marketing --- #KVHB:Reclame --- 369.4 --- 658.8 --- communicatiemedia --- marketing --- marketing, verkoop, distributie --- PHL-Central Office 12 --- marketingcommunicatie --- Reclame --- Mediaplanning --- Positionering --- Mediastrategieën --- Reclame-onderzoek --- Branding --- Mediastrategie
Choose an application
05 p.
Reclame. --- reclame --- Advertising. Public relations --- communicatiemanagement --- 659 --- E920351.jpg --- Reclame --- 369.4 --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Reclame. Public relations --- Creativiteit --- Emoties --- Humor --- Emotie --- Musiceren
Choose an application
Vind het reclamebureau op maat van uw bedrijf! Enige Nederlandstalige boek over de selectie van een reclamebureau. Voor adverteerders is de selectie van het juiste reclamebureau een strategische keuze. Maar ook voor reclamebureaus is elke pitch een aanzienlijke investering. Het volledige proces om een bureau effectief en efficiënt te selecteren, komt aan bod: van behoeftebepaling tot remuneratie en contract. Met concrete tips en tools om een duurzame relatie op te bouwen tussen adverteerder en bureau. Niet te missen gids voor elke marketing- en communicatieverantwoordelijke. Bron : http://www.boekenbank.be
reclamebureaus --- Advertising. Public relations --- Advertising agencies --- Selection --- 369.4 --- adverteren --- reclame --- 659.1 --- Publiciteit, reclame, adverteren --- Reclamebureaus --- Reclame --- Reclamestrategieën --- Marketingstrategieën --- Reclamebureau --- Reclamestrategie --- Marketingstrategie
Choose an application
Satire met een vlijmscherp randje die zich afspeelt in de wereld van reclame en media. Bruno Vanspauwen werkte dertig jaar in de reclamewereld, afwisselend als gestreste participant en geamuseerd observator. In dit boek ? zijn debuut als romanschrijver ? vertelt hij het verhaal van een bedrijf dat kauwgom produceert en de slabakkende verkoop wil aanzwengelen. Het schakelt daarvoor een reclamebureau in dat uitpakt met het nieuwe wonderwapen van de marketing: 360°. In een gonzend universum van ononderbroken reclame, entertainment en digitalisering wordt de kauwgombubbel opgeblazen tot hij uit elkaar dreigt te spatten. Hoofdpersonage Abel Artman is CEO van een bekend reclamebureau, Frank Lamarck is de nieuwe Vice President Marketing van de kauwgommultinational Chew Inc. Samen zetten ze alle mogelijke reclamekanalen en -technieken in om zo veel mogelijk mensen aan het kauwen te krijgen: van shockerende reclame (shockvertising) over de vermenging van reclame en journalistiek (branded content) tot reality-tv die betaald en bepaald wordt door de kauwgomfabrikant (branded entertainment). Als lezer krijg je een glimp achter de schermen van de media- en reclamewereld en een geestige inkijk in de nieuwste technieken van commerciële verleiding.Bron: bol.com
Dutch literature --- Reclame --- Marketing --- Digitalisering --- Reclamebureau --- Journalistiek --- Media --- Futurisme --- Satire
Choose an application
Eline ziet op tv een prachtige pop, Bellina. Bellina heeft roze kleertjes, roze haartjes en een roze mondje en ze kan echt op haar duimtje uigen, zeggen ze op tv. Eline zeurt bij haar moeder : ze wil ook Bellina. Wat is ze blij als ze Bellina op haar verjaardag krijgt. Is Bellina echt zo geweldig als ze op tv leek?
reclame --- Didactics of social education --- socio-emotionele opvoeding --- prentenboeken --- wereldoriëntatie --- weerbaarheid --- poppen --- JB SNOE --- 471.44 --- Dagelijks leven --- Sociaal-emotionele opvoeding --- Reclame --- 472.9 --- reclame (themawoord fictie) --- Poppen --- Pop (speelgoed)
Choose an application
In Marktonderzoek wordt de methodologie van het onderzoek (gegevensverzameling en -analyse) op heldere en toegankelijke wijze uitgelegd. Er wordt ruim aandacht besteed aan de toepassing van de technieken op specifieke marketingproblemen, zoals onderzoek bij nieuwe producten, klantensatisfactie en segmentatie. Elke techniek wordt uitgelegd aan de hand van duidelijke voorbeelden en inspirerende cases uit de marketing- en marktonderzoekspraktijk.Het boek bestaat uit vier delen. Het eerste deel besteedt aandacht aan belangrijke definities en elementaire methodologische overwegingen. Het tweede deel gaat dieper in op technieken van gegevensverzameling. In het derde deel komen technieken van gegevensanalyse aan bod. Het vierde deel is meer toepassingsgericht en behandelt onderzoeksprocedures voor een aantal vaak voorkomende marketingproblemen.Nieuw in deze editieIn de vijfde editie van Marktonderzoek is elk hoofdstuk geactualiseerd en zijn er belangrijke marketingtrends toegevoegd, zoals persona?s, customer journey, neuromarketing en social media. Ook is er een hoofdstuk aan het einde toegevoegd waarin alle marktonderzoekmethoden toegepast worden door middel van een casus.Om de theorie nog verder aan de praktijk te koppelen zijn er veel nieuwe cases en aansprekende voorbeelden toegevoegd. Ook is de digitale leeromgeving MyLab beschikbaar bij deze editie. Hierop kunnen studenten bijvoorbeeld aan de slag met extra cases, opdrachten en een begrippentrainer.DoelgroepMarktonderzoek is bedoeld voor studenten in het hoger onderwijs. Daarnaast is dit boek zeer geschikt als leidraad voor marktonderzoekers en marketingverantwoordelijken bij het uitvoeren en leiden van onderzoek.Bron : http://www.pearson.nl
Marktonderzoek --- Marketing --- Methodologie --- Reclame --- Concurrentiestructuuranalyse --- Marktsegmentatie --- Direct marketing --- Prijszetting --- Onderzoek --- Reclame-onderzoek --- Market research --- PXL-Business 2020 --- marketing --- marktonderzoek --- Financiewezen --- Ontwikkeling --- Leerlijn
Choose an application
We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt beïnvloeden.In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt beïnvloed. En je leert hoe je deze wetenschappelijk bewezen technieken ook zelf toe kunt passen. Dit boek opent je de ogen voor de wondere kunst van het overtuigen. Gegarandeerd.Bron : http://www.businezz.nl
Product strategy --- Mass communications --- Advertising. Public relations --- merkimago --- communicatiepsychologie --- Beïnvloeding --- Reclamebeïnvloeding --- Reclame --- Reclamepsychologie --- PXL-Business 2020 --- reclame --- marketing --- reclamecommunicatie --- Social psychology
Choose an application
We worden overstelpt met reclame van ondernemingen die niet alleen op ons geld uit zijn, maar ook op onze intiemste voorkeuren. Dat moet stoppen, genoeg is genoeg. Dit boek geeft een confronterend beeld van de invloed van reclame op ons leven. Nog nooit deed een auteur zo'n uitgebreid onderzoek naar alles wat er mis is in de reclamewereld. Lees hoe bedrijven miljarden uitgeven om met behulp van technologische en psychologische trucs alles te weten te komen over onze identiteit, onze verlangens, behoeften en voorkeuren, en hoe ze deze schaamteloos proberen te beïnvloeden. Aan de hand van nuchtere feiten en anekdotes, met humor en gedrevenheid beschrijft Paul ter Heyne waarom het hoog tijd is dat reclame aan banden wordt gelegd. Want marketing en reclame zijn niet alleen irritant en schadelijk voor onze cultuur en gezondheid, ze jagen bovendien onze consumptie op in een tijd waarin we verspilling en klimaatschade moeten beperken. 'Wie dit leest, zal voorgoed met andere ogen naar reclame kijken.' Paul ter Heyne studeerde economische wetenschappen en filosofie en begon zijn carrière in de reclame. Tot hij op een dag besloot dat hij het spel niet meer wilde meespelen. Sindsdien verzet hij zich als publicist tegen de ongebreidelde invloed van reclame op ons leven.Bron: bol.com
Reclame --- Marketing --- Marketingbeleid --- Reclamebeïnvloeding --- Reclame-effecten --- Consumptiegedrag --- Consumptiemaatschappij --- 693 Handelsreclame marketing samenleving --- 460.1 Markteconomie, Kapitalisme --- Consumer behavior --- Applied marketing --- Advertising. Public relations --- consumentengedrag --- consumentenmarketing --- direct marketing --- marketingstrategie
Listing 1 - 10 of 176 | << page >> |
Sort by
|